Alla inlägg under april 2008

Av Misfit - 15 april 2008 00:16

Jaha, då har man gått med i nördarnas gäng o skapat sig en blogg.

Har sagt att jag ska skapa en blogg sedan Januari så det är väl på tiden nu?

Vettifan va jag ska skriva här?

Det kommer nog bli en del fyllehistorier och kanske ett par bilder så småningom, blandat med mina åsikter om det som stör mig för dagen. Är ingen pessimistisk person men kan ha starka hatkänslor ändå.


Skriv gärna lite tips på vad man bör och inte bör skriva i sin blogg om ni känner för det.



"The evil path that you must take
Is filled with the slither of snakes
Their hiding and waiting for the time to lunge
For your flesh and your fate
No one escapes or comes out alive
For the snakes they'll never lose
For if they hit you just one time
You have just faced your doom"
FIRST STRIKE IS DEADLY!!!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vems bortgång stör du dig mest på?
 Bon Scott
 Chuck Schuldiner
 Dimebag Darrel
 Randy Rhoads
 Mieszko Talarczyk
 Pelle Dead
 Euronymous
 Wendy Williams
 Cliff Burton
 Eric Carr
 John Bonham
 Quorthon
 Jesse Pintado
 Christer Pettersson
 ALLA!
 Jag är dum i huvet o vet inte vilka dessa personer är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards